marți, 12 iunie 2012

Sfântu Gheorghe - comuna dintre Dunăre și Mare

În articolul de ieri am prezentat în imagini excursia de o zi cu vaporul Moldova pe brațul Sfântu Gheorghe. Destinația finală a acestei călătorii a fost localitatea Sfântu Gheorghe.
Ce este? Este un sat de pescari situat la aproximativ trei kilometri de Marea Neagră. Este locul în care, până acum un an nu exista nici o stradă asfaltată. De fapt nu există nici acum, sunt doar câteva pavate cu dale în zona mini-portului turistic pe care l-a inaugurat anul trecut Elena Udrea.
În rest este numai pământ galben și foarte mult nisip. Cum reușesc oamenii din zonă să facă agricultură în nisip? Am văzut  în grădini cartofi, roșii, vrejuri de fasole, porumb, ca să nu mai vorbesc de multitudinea de trandafiri care cresc în curțile pline de nisip ale localnicilor.
Dar, ca de obicei, prefer să las imaginile să vorbească în locul meu.
Localitatea Sfântu Gheorghe în imagini:







Faima locului vine în special de la Complexul turistic ce găzduiește anual festivalul de film Anonimul.





După ce treci de acest complex, începe călătoria spre Marea Neagră.



Ca în final să ajungi la o plajă sălbatică. 





La întoarcere nu poți rata ochiurile de apă în care natura aruncă pete de culoare...
Iar la final am lăsat pozele cu mini-portul turistic, în care n-am văzut nici un iaht, sau o șalupă care îți ia ochii. E  plin de plante de apă și de ambarcațiunile clasice ale localnicilor.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu