luni, 28 mai 2012

Mânăstirea Cocoș(Tulcea) în imagini

După părerea mea de călător împătimit pe plaiurile românești, Mânăstirea Cocoș, este una dintre cele mai frumoase lăcașuri de cult. Se află în județul Tulcea pe șoseaua ce leagă municipiul Tulcea  de Galați sau Brăila.
O parte din ”vina” frumuseții o are peisajul.
Mânăstirea Cocoș face parte din deja renumitul circuit Triunghiul mânăstirilor, iar istoria ei este una care cu siguranță stârnește interes. Eu însă nu am să vă spun istoria (îl las pe ghidul turistic ce vă însoțește sau pe călugărul îndrumător) și am să vă prezint traseul Tulcea-Mânăstirea Cocoș în imagini.
Drumul de la Tulcea la Niculițel (localitatea lângă care se află mânăstirea) se face pe o șosea bună, asfaltată acum câțiva ani, dar menținută în condiții perfecte. Are însă destule serpentine și întâlnești două păduri frumoase:
1 Pădurea deasă de la Somova(e denumirea pe care am dat-o noi).
2.Pădurea rară de la Somova.
3. Urmează un set de serpentine care imi amintesc(și-mi fac dor) de munte.
4.Și după încă câțiva km, apare indicatorul spre Mânăstire, Bazilica Paleocreștină și satul Niculițel.
5.Urmează satul Niculițel care pare să fi înflorit după ce șoseaua a fost asfaltată.
6. Satul rămâne în urmă în drumul prin pădure spre Mânăstire.
7.Și după ultima serpentină, apare Mânăstirea.

De aici încolo voi lăsa doar imaginile să ”vorbească”.














O oază de liniște, aer curat și un loc plin de har. E locul în care te lepezi de cele umane pentru  o clipă în care te afli mai aproape de Creator.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu